2015. október 21., szerda

Rég nem írtam

de soha semennyi időm sincs
most Juli alszik, de ha fent van, lefekszik a gép billentyűzetére, mint egy macska, úgyhogy esélytelen írni :) Le is csukom
Ma szerencsére olyan jó idő volt, hogy kint szaladozott az udvaron 2 órát, én meg napoztam egy kissámlin :)
Egyébként a helyi játszótérre megyünk, de egyelőre még 3 törölközőt kellett volna vinnem a játékok letörlésére, a csúszdák aljában megáll a víz, Juli meg azokat nagyon szereti.
Előhalásztunk pár cipőt csizmát Julinak egy doboz mélyéről, most mosom azokat.

Borinak volt most a születésnapja. Már nagyon várta. Elégedett volt a nappal.
Pár nappal ezelőtt néztem a környezetmunkafüzetét. Feladat: Rajzold le milyen állatot szeretnél, amit anyukád nem vesz meg neked!
Erre látok egy polipra vagy medúzára emlékeztető rajzot... :)
Mondom is Borinak, hogy hát polipot szeretne e... de aszondja neeem, mondom pedig azt rajzoltad.... ő nem tudja... mutatom neki...
aszondja, az egy kalitka, amiket én valami poliplábnak néztem azok a kalitka díszei. benn meg egy papagáj... amiről azt hittem vmi szem... és valóban, ha úgy nézem...
Tegnap jön haza Bori, ad egy papírt, mondja, hogy ő sakkra akar menni. Mondom jó, és ki megy még? Azt mondja Bence, de lányok nem mennek, csak ő akar.
Gondoltam jó, mert úgyis egy időben van Berci szolfézsával, nem kell külön menni értük akkor :)

Berci furulyázik, meg focizik  meg énekel, meg elvan.
Múltkor mondja, ő is fellépne a gottalentben... mondom mivel? Hogy kibír egy két órás mesét pisilés nélkül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése